Nem csak nagy mák rajongó vagyok, de a diót is nagyon szeretem. Nem is beszélve arról, hogy nagyon egészséges.

Milyen értékes anyagokat tartalmaz?

  • telítetlen zsírsavakat
  • fehérjét
  • ásványi anyagokat (Mg, K, Ca)
  • vitaminokat (E-, B-vitamin)

A korábban elkészített almás-mákos süti receptemet diós verzióban is megcsináltam. Annak ajánlom alternatívaként, aki esetleg nem szereti a mákot.
Picit módosítottam a hozzávalók arányán, ugyanis a dió jóval több zsírt tartalmaz mint a mák, így 100 g helyett csak 75 g került a süteménybe. Ugyan jó zsírokat tartalmaz, melyek kedvezőek a szervezet számára, de mivel én megszabott makrotápanyag (fehérje, zsír, szénhidrát) arányok szerint táplálkozom, így nem akartam, hogy a süteményem túl sok zsírt tartalmazzon.

_6025016 (1)

_6025031 (1)

 

A pudingos diós-almás sütemény tápanyagtartalma

(1 nagy szelet, azaz 200 g esetén)

  • Kcal: 224
  • Szénhidrát: 18 g
  • Fehérje: 7,2 g
  • Zsír: 12 g

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ